П`ятниця, 11.07.2025

Вас вітає спеціалізована школа № 14 з поглибленим вивченням німецької мови з першого класу Оболонського району міста Києва

 

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 195
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2012 » Квітень » 6 » Профспілковий урок - 2012
15:30
Профспілковий урок - 2012
     З 2 по 6 квітня 2012 року у нашій школі проходили профспілкові уроки для учні 9-11 класів. На один із таких уроків завітала кореспондентка газети "Єдність" Катерина Покляцька. Їй сподовався урок в 9-А класі, який провела вчитель історії та правознавства Осадча Тетяна Володимирівна. Ось її враження від уроку:
Перше знайовство учнів з профспілкою.
5 квітня 2012 року у спеціалізованій школі №14 Оболонського району міста Києва Тетяна Володимирівна Осадча провела для учнів 9-А класу профспілковий урок. Здавалося б, що учні такого віку мало що можуть знати про профспілкову організацію, її діяльність та історію виникнення, адже вони поки не є її членами. Проте, більшість із школярів на запитання вчителя: «Що таке профспілка?», – відповідали досить чітко і усвідомлено, а саме: «фонд взаємодопомоги», «організація, що захищає права працівників певної галузі» і «посередник між керівником та роботодавцем». Для того, щоб діти краще розуміли значення і роль профспілки, Тетяна Володимирівна розповіла їм легенду про створення першої організації, а також використала у своєму виступі історичні дані про виникнення профспілок. Вона зауважила, що витоки першої профспілки беруть початок ще з середньовіччя, коли у ХІІ – ХІІІ ст. у містах сформувалися професійні ремісничі об’єднання – цехи, які в той час були створені за професійними ознаками і складалися із майстерень певного профілю. Кожен цех мав свій статут, тобто документ, який узаконював і регламентував виробничий, моральний та духовний спосіб життя ремісничого колективу. Також на уроці було розглянуто поняття трейд-юніонізм (назва руху трейд-юніонів – профспілок у Великобританії та інших англомовних країнах), і етапи створення перших незалежних профспілок в Україні.
Готуючи учнів у доросле життя, учитель наголосив, що важливо пам’ятати, без згоди профспілки ніхто не має права звільнити робітника. Ця організація розглядає позовні заяви та скарги, допомагає подолати конфлікт між керівником і робітником, а також надає юридичний захист населенню.
На прикладі фільму, знятого учнями Ліцею №303, Тетяна Осадча показала учням, які можливості відкриває перед ними профспілка. Це, насамперед, почуття захищеності, змога реалізувати себе у професійному стані, а також можливість покращити свої соціально-економічні права. Адже, якщо держава не може створити сприятливі умови для життя народу, то громадянам залишається покладати надію на профспілку, яка і здійснює соціальний діалог з владою.
Тетяна Осадча зауважила, що профспілка – це досить потужна організація, яка може об’єднати громадян та захистити їхні інтереси. Активна робота цієї організації добре помітна, коли за круглими столами та під час колоквіумів і конференцій голови профспілок намагаються знайти певний компроміс між владою та народом.
 
Катерина Покляцька
Переглядів: 929 | Додав: Танюшка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше відео
Пошук
Календар
«  Квітень 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz